onsdag 14. april 2010

STRESSAA

Er egentlig litt høy på adrenalin nå. Dagen har gått i ett med masse besøk og shopping av trampoline til søtlingene mine. Var ute på sååå koselig tur med Nine i går, gikk i nærmere to timer. Herlig! Her er et bilde av Nine med posten under armen :) Legg merke til den skyfrie himmelen.. Me LIKE!

Nå står marengsbunnen min i ovnen, og skal stå der over natta. Digger sånne kake og matoppskrifter som man liksom kan "glemme bort" mens man sover.. Passer meg utmerket. Begynte å bake kl 22, skikkelig typisk meg.. Før på dagen i dag var søstersen, Hege og gromgutten min, Adrian her. Mens de var her ble de HELDIGE eiere av en råflott halvpart av tomannsbolig nedi Ottestad. Fikk det under takst og greier.. så dette blir bra! Gleder meg til å få dem i nærheten :) Se mitt søte tantebarn med Tilde sine hørselvern:)

Nå erre natta her... Tidlig på'n i mårgo med levering i bhg!! Håper Tilde er pigg igjen etter ørebetennelsen. Hater å ha syke barn, mammahjertet bløør.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar